USCHIH



image67


alltid när man har planerat någonting blir det inte av, resan med annis blir inte av och nu sitter jag här, hemkommen från kreta och har inte träffat en enda vän sen jag kom hem. känns lite som att jag skulle ha kunnat stanna därnere utan att någon skulle märka.
ja deprimerande, men ibland får även jag rätt att vara det. allting känns helt enkelt skit.

jag ville verkligen ta en sista minuten så om någon är på säg till, för jag backar fan inte!


- it's not the fall that hurts, it's when you hit the ground
så trou, det är inte själva upplevelsen som gör ont, det är när man inser sanningen.

"a
nd you're wrong, you're wrong
I'm not overreacting
something is off
Why don't we ever believe ourselves?

And lie
Oh, I, I feel that word for you
And I will because you've worn me down "

Kommentarer
Postat av: Milla

tack, så jag är inte din vän! SCHYSST!

2007-07-04 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback