all my senses


Första dagen på kuriren idag och det kändes hle bra! Jätte trevligt folk och roliga uppgifter.
Dagen var uppagt såhär:
- förmiddagen var helt uppbokad av olika föredrag, folk berättade hur dom arbetade och vad dom arbetade med.
Vid halv 12 blev det lunch, hämtmat som vanligt, idag från luu baguette.

- eftermiddagen var så att vi fotografer fick en genomgång av kamerorna vi ska använda av marie, hon visade vilka inställningar vi ska använda ochsåvidare.
Vi gick också ut för att test fota, kändes och känns fortfarande helt nervöst, känns som jag kanske har tagit vatten över huvuet och trott att jag kan mer än vad jag egentligen kan. helt nervös inför att använda kamerorna!
När vi var klara med det blev det rundtur runt om i huset, sedan samling med fika. Dom äter otroligt mycket på kuriren, dom äter frukt och dricker kaffe typ hela tiden.  jag och janna klagar fan inte!
Att hon också kom med förgyller min vardag, seriöst. tror hela arbetet skulle bli mycket tråkigare om hon inte skulle vara där. vi skrattar typ hela tiden!

till fikat bollade vi ideér, vi kom fram till mycket bra saker!
jag och janna ska tex gå ihop om 2 repotage, en om carro om hur det är att vara modell och samtidigt gå i skolan och sköta sånt samtidigt.
Sen en om sommarjobb, då ska vi intervjua elin. eller ja, janna står för skrivandet och jag står för fotandet.
great!
måste bara peppa mig själv till att JAG KAN DET DÄR! bara jag försöker. Man har ju inte haft foto i ett år i onödan.

imorgon är det skolavslutning och jag har ingenting att dricka. på nått sätt bryr jag mig inte ens.
vet inte varför jag bryr mig så lite som jag gör.
orkar inte helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Emma

din bajshög, nog ska du bli full imorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback