BATMAN BEGINS



helt sjuuuuk underbart rolig kväll igår! jesus, den rockade verkligen arslen! (och så många arslen som dansade loss till musiken)

Jag, emma, sanna, milla, maria, johanna och cissi ordnade ett överraskningsparty för gabi som fyllde 18 för ett tag sen.
kvällen var så att hon hade en batman dräkt hon var tvungen att ha på sig (som ar menad för 10 åringar så den var liiiite trång)
hon fick också en öl-hatt, kvällen till ära. där gick det ner lite för många alkoläskar kanske. batman gav sig inte, och även när folk drog hem höll hon igång hos sanna.
vi hade även skrivit upp 5 saker hon var tvungen att göra under kvällen
det var:
- ringa till en bilannons och utge sig som batman
- fråga om 1dl socker hos sannas granne, iklädd batmandräkten.
- byta namn på bilddagboken till: jag_tar_den_i_rumpan och heta så i en vecka.
- gå fram till en kille och säga: tjena kexet, står du här och smular!
- springa upp och ner för sannas gata och skrika: BATMAAAAAAAAAN!


orkar inte skriva mer, är trött, hungrig, bakis, svettig. definitivt en av mina bästa kvällar, ändå var det inte jag som firades. hoppas och vet att gabi hade en underbar kväll!
Man får se det såhär, med tanke på hur man mår idag, det är fan inte varje dag som rogic fyller 18 år!

lite pics, mer finns på bilddagboken.se
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback