skolavslutning


nog för att min sommarlov började förra veckan, det var iallafall då som mina lektioner tog slut. annars gled vi bara runt och gjorde typ ingenting.

kuriren har fortsatt, och nu är det så roligt! allting är planerat så det är skönt att man vet vilka jobb man har blivit tilldelad, så slipper man sitta och inte ha någonting att göra.
jag måste också skriva "tips" om någonting, en skiva eller så. vet inte riktigt vad jag ska välja, svårt fan!

tror det blir en gammal klassiker skiva, av U2 kanske.

det har blivit riktigt bra stämning också, alla lär känna varandra mer. idag började jag och janna med en lek och det slutade med att alla deltog i den. även i bilen till slagsta satt jag, janna och thomas ochkom på sjuka saker.
- vad gör ni helst, har sex med ett cp eller eran egna morsa?
- vad äter ni helst, en rå flintastek eller en råfisk?
- vad knullar ni helst, ett får eller en hund?


det bara fortsatte och fortsatte...

nu blir det till att leta skiva/film/bok/program att tipsa om. ha't gött!

Kommentarer
Postat av: Emma

oh jag vill också vara med och leka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Postat av: josefine

DU LEKER JU MED NÅGRA ANDRA GRABBAR :d

2007-06-14 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback