[The cardigans - live and learn]



Det här vädret suger balle, usch.

Nejrå, skämtade bara. är bara så van att läsa det i varje blogg som jag har tilllagd i mina favoriter (usch vad många det är nu, tar typ en timme att läsa igenom alla!)
måste rensa, egentligen är det många som jag inte ens känner så väl, fast det är också charmningen med bloggar, mna kan läsa om hur andra lever sitt liv och vad dom gör om dagarna, även fast man inte talas vid så ofta. yeah!

guuud, det har verkligen vart full rulle idag! jag och emma har varit med och ansvarat för eskil-festivalen, så idag var det upp till bevis med att rigga upp allt.
emma och jag bar och bar och sprang och sprang. helt slut.

festivalen gick galant, banden spekade och basketen kom igång, precis som det skulle vara.

igår fick jagbullarna klara, med lite hjälp av milla.. först låg vi på djurgårn, sedan körde vi ut till tuna park, hitta en bikini, yaay! jag tror det kommer hålla upp mina bazzokas... haha.
senare på kvällen fick vi även sällskap av camilla, vi satt och myste på millas balkong och rökte vattenpipa och pratate strunt.

nu ikväll bär det av till tuna vallen för inspektion av carolines nya lägenhet med emma och sanna, lilla tösen har blivit stor och flyttat hemifrån minsann! ska bli intressant.

FAST NU ska jag, emma och sanna chilla i en park, tjarå!
dom kommer om 10 snabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback