you either got it or you don't

image64





1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Medienbibliotek zu gelangen" (instruktionsbok till min mp3)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
ingenting.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Kanadas nästa top model.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16:03 (HAHA, den är 16:30, bra koll!"

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Nått program som går på tv;n ute i vardagsrummet.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var ute och gick med Bonita.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kanadas nästa top model.

8. Vad har du på dig?
blåa shorts och en vit top.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Att cissi hade blivit blond när jag kom hem från kreta.

10. När skrattade du senast?
jag och bea skämtade om någonting.


12. Har du sett något konstigt på sistone?
ja, var nyss i kreta så.. såg en ful kopia av andreas wilson som jobbade i hotell baren, john hette han. han hade typ grå hy och jättelånga naglar.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
ganska så tidsfördrivande.

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Den bästa sommaren!! hyrde den igår. "duschar gör man inte för att det är skönt utan för att man ska bli ren, så här duschar vi kallt."

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
men guuud, typ allt.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
jag tävlar alltid med mig själv, tex kan jag gå på toa när det är kolsvart? kan jag dricka upp min kopp kaffe på 30 sek? ganska sjukt egentligen..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
alla killar skulle älska mig, jude law here i cooomeee!

18. Tycker du om att dansa?
"jag dansar aldrig nykter någongång, inte en chans att jag dansar nykter"

19. George Bush?
fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jonathan och Julia

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jaaaa, england lätt!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Finns det svenskt kaffe på hotellet?

Kommentarer
Postat av: janniik

fan förklara det där i min blogg nån dag på msn ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback