[Caesars - It's Not The Fall That Hurts]



åh det har vart en sån trevlig eftermiddag med elin och annis. jag och elin skulle egentligen ha bakat sen skulle annis bjuda på kaffe.
jag baka och annis bjöd på cola. så blev det. men trevligt var det!

"jag mår fan bäst nuknullad när jag ligger i sängen och lyssnar på winnerbäck och äter choklad och dricket kaffe"
- lite skönt citat!

But it's not the fall that hurts,
it's when you hit the ground





Festfilosofi

-Som man raggar får man ligga.
- Den man ligger med får bädda.
- Baksmälla är ett tecken på att du fått blod i alkoholomloppet.
- Fullast kör för han kan inte sköta stereon.
-Den som inte kan stå får ligga.
-Det man inte minns har inte hänt.
-Liten drabbas mest så vält det stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback