[Coldplay - fix you]




ska uppdatera lite snabbt nu, hinner inte så mycket

veckan är äntligen snart slut och de betyder att det snart är helg. min helg kommer vara full av plugg (svenska, usch!) och annat kul.
imorgon ska vi hem till mormor och morfar, dom firar sin 45-års bröllopsdag. det kommer bli massor av god mat och trevligt sällskap.

på lördag måste jag börja med svenskan. svenska b är jobbigt, mycket att läsa.
sen på kvällen ska vi ha en "black and white" kväll hos cissi's syster. anledningen till namnet är för att alla måste vara svarta och vita.
vi ska även äta tre rätters och jag och emma står för inhandlingen. (hur skall detta gå?)

i tisdags fick vi individuellaval-papprna.
jag tror jag vet vad jag ska välja. svenska c och matlaging b. och trafikkunskap.
haha, kommer läsa typ 150 poäng mer än vad jag egentligen behöver..
men ja, det är nyttiga kurser.

på måndag blir det photoshop kurs hemma hos mig, den leds av carro! hittils har hon hittat två lärjungar att lära ut till, mig och johanna.
har känt ganska länge nu att jag måste finslipa på min redigerar talang.


ååh vad jag inte kan tröttna på fix you. underbar.

"And high up above or down below.
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know,
just what you're worth."

Kommentarer
Postat av: cissilina

så jag räknas inte ? (gråta)

2007-03-15 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback