fortfarande non believer

I don't need... I don't need to hear you say, that if we weren't so alike, you'd like me a whole lot more.



en fråga som jag hatar att få är: vad gör du på fritiden då?
jag vet aldrig vad jag ska svara.. vad gör jag egentligen efter skolan? ibland blir det att gå en sväng på stan, annars hem. kolla tv. datorn. redigera bilder maybe..
ja. det var väll det...
kul liv. eller, jag klagar inte. jag är fan nöjd med min fritid. men igår när jag skulle förklara den lät den så jävla tråkig! då och då blir det ju en sväng ut och gå också men någon fritidsintresse har jag inte.
förut var det ju foto, men när man fotar ca 8 timmar i veckan så blir det lite segt att göra det när man kommer hem också.

en sak har jag beslutat mig för iallafall, att skaffa en egen dator (jag vill ju ha den där underbara bärbara!!) och sen fota MASSOR av bilder i studion och sen sitta hemma och redigera.
tror jag ska tjata på emma lite lite mer om att få låna hennes skiva. fastän jag hatar att tjata.

idag hände nått roligt. jag åt lunch, själv. alldeles själv. haha. fast det var inte så tråkigt som jag trodde.
satt och läste min bono bok (<3 ) lite pinsamt blev det när jag började skratta åt det som stod i boken, måste ha sett lite roligt ut! (emma du förstår om du har läst om hur han smög ut om nätterna och hans pappa upptäckte det)
jag längtar efter att få fortsätta läsa den boken! helt fantastisk.

nedräkning: 2 dagar kvar av praktiken..... two long daaays.
funderar på att få vinterkräksjukan, då kan dom ju knappast tvinga mig att gå dit..
hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: E

Tjata på du, så tjatar jag på Victor ! Ska höra av mig till han imorgon om den där skivan som han har beslag tagit i mer än ett år nu :D

2007-03-08 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback