[Håkan hellström - jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så ...]



vad tiden går. känns som jag inte har uppdaterat här på evigheter. det har inte blivit så mycket dator den här veckan, har varken haft lust eller tid.
var sjuk måndag-tisdag. till gunnars förvåning. min fotonärvaro har hittils vart 100 %, så när jag var borta från lektionen i måndags hade han tydligen blivit förvånad. (enligt cissi)

det här var den sista veckan innan praktiken.. aah, ville att den skulle vara längre!! det finns inget mer jag hatar än praktik. USCH. man känner sig helt i vägen hela tiden och man vet aldrig vad man ska göra.. jag har placerat mig själv på kommunen. ville egentligen ha hos en fotograf, men får sattsa på det i trean istället.
nu ska jag hållapå med deras hemsida och sen bildspel med information.
antar att det är dreamweaver och powerpoint som kommer användas. eller ja, hoppas på det. kan inte mycket annat.

jag har ett litet dilemma. ska jag eller ska jag inte investera i en bärbar dator? huuuum. tänker isåfall ta den på avbetalning och det i sin tur innebär 250 kr mindre i månaden.. jag vet fan inte.
vet iofs att jag kommer få en summa av pappa när han har sålt sin lägenhet, men den tänkte jag använda till min och annis resa isommar.
annars får jag ta sommarjobb pengarna till datorn.

sommarjobb.. det har jag inte än. haha. skicade in till parken nu i veckan, sen tänkte jag sattsa på lokalvård och kanske ett arbete på kommunen, där jag ska praktisera.
fler alternativ än förra året, så det löser sig nog.

igår var vi girls från klassen på hydrotrim. hade hela lokalen för oss själva eftersom johanna var den som stängde. badade och bubblade och körde cha-cha-cha dansen i vattnet. greaaaat!
har alltid trevligt med er!
för att citera carro: "vi är fan ett härligt gäng!"

måste upptidigt imorgon oocsåååå. halv 10 kommer morfar. vi ska ut och köra i statstrafik.

en kille var och föreläste om främlingsfientlighet häromdagen, såå intressant!
jag och emma tog varsin häfta om det. läste klart det idag.
det stod bla om "4 myter om invandrare"
expo hette det han kom ifrån, rekomenderas att gå in på!

light up light up, as if you have a choice..

"Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kanske jag kommer över det
Hur kunde du falla när han sa,
jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback