[John lennon - imagine]




dagen har vart ganska seg. vaknade runt halv 10. det har blivit mycket datasittande.
var även hemma hos mormor och morfar, fick se att morfar mådde bättre!

igår var jag och the ladies ute och åt på grappa. för att citera min gamla textillärare som vi träffade där:
"nejmen är ni så gamla att ni går ut och äter här!"
haha, dom hade iallafall världens godaste pizza! jag skämtar inte, helt underbar. vitlökssås med färska räkor och kräftor uppepå. kunde inte bli bättre.
på middagen var det: jag, annis, linda, cissi, carro och emmsi. synd nog kunde inte johanna följa med.

lovet har jag inga större förhoppningar på, tänker bara ta det cool lungt. har absolut inga läxor med mig hem. underbart!! ska försöka koppla bort allting som har med skolan den här veckan.

jag har inte fått svar från något jobbän.. börjar bli lite panik nu. fan, vill verkligen ha! jag har ansträngt mig men det verkar ändå inte gå ihop sig. kommer vara i stort behov av pengar den är sommaren.  utomlandsresa med annis är planerat och jag längtar som in åthelvete!

(det är inte bara mitt fel, även fast du kan tycka så.
du säger att jag har fel attityd och de är jag som har varit sur och tvär.
det krävs två för bråk och visst, sorgligt att det blev nu men det var inte
direkt så att du överansträngde dig för försoning och jag nobbade.
nu kommer du vara borta ett tag och det kanske är de vi behöver, vem vet.
allt jag vet är att jag inte tänker gräva ner mig i dom bekymren,
känns lönlöst.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback