[La rocca - non believer]



musika 'ala emma T, fick syn på låten idag när jag läste hennes/din blogg och kände helt enkelt för att ladda ner den,
sjuuukt underbar var den också! helt på repeat idag.

ja ni, praktik denna vecka. inte alls kul. eller jo, kul är det men fan vad besvärlig man känner sig. och osäker. jag strosar mest runt och kollar på vad folk gör.
typ.

fast idag var vi ute på två jobb, det var kul. då blev de inte lika mycket datasittande som igår.
torsdagen kommer också bli rolig, ska ut på ett "jobb" med andreas från göööteeborg, (ja carro, jag njuter av att höra honom prata)
löving the dialekt!

måste rekomendera ett ställe som jag och cissi upptäckte idag! reetro, ligget ungefär brevid eriksson.
vi var påväg i riktning mot eriksson. vi tänkte synda men på vägen dit såg vi skylten utanför. maten såg helt inbjudande ut så vi testade. och OJ vad gott det var!
jag åt en bakadpotatis med kesoochpaprikosås. med grillad kyckling. muuumsi!

sååå det ville jag berätta iallafall.
nedräkning: bara 3 dagar kvar av praktiken!

blir inte så långt inlägg idag, min syster snor datorn nu!

ciao bella
' cause i'¨m a non believer


"
I believe the faithful fell
didn't know their way back
so far away from home
but brother you're not alone."

Kommentarer
Postat av: emma t

eller hur, den är underbar. ett repeat-måste! ;)

2007-03-06 @ 17:52:18
Postat av: Anonym

Håller med om retro, har dock bara fikat där men det är ju hel mys :D

2007-03-07 @ 16:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback