[La rocca - sketches of a 20-something life]

                            image31 

vi är ganska några på foto nu, våran fotogrup består mest av folk från c-klassen och dom är ute på praktik nu. veckan har därefter vart ganska lugn. vi gjorde klart våran kategori-uppgift i tisdags sen på onsdagen fick vi fota i studion.

bilden som jag har med är den jag blev mest nöjd med. satt hela gårdagen och redigerade bilder. (finns på bilddagboken)
väldigt nöjd med dom faktiskt. nästa gång vi har studion ska vi ta något gaalet tema. nu blev de lite mer svart/vit rent.
men jag gillar det nog för att bilderna liknar varandra väldigt mycket.

veckan går såå snabbt, redan torsdag. var lite busig och skippade matlagningen idag. kände ingen större lust till att gå dit.
nu har vi inte så mycket i skolan iallafall, natur till imorgon sen lite svenska tills tisdag/onsdag.
bättre det än hets veckan förra veckan.

helgen kommer nog bli ganska lugn. ska hem till johanna på lördag. myyyssssssss.
kanske bio på fredag med cecilia, om pengarna räcker.

dyr helg kommer de bli, vin på lördag, bio på fredag och lunch på waynes imorgon.
får pilla på ekonomin, även fast jag redan nu lånar från mitt nästa studiebidrag.



"didn't we go looking for the place ,
where all my inspirations wrote their face.
telephone kept buzzing on the plane,
filming what could never be again.
all i have's this journal that i write,
sketches of a 20-something life."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback