[Libertines - what katie did]



sitter och kollar på en dokumentär om Pete doherty. någonting med den mannen gör honom intressant. jag kommer ihåg att emma sa förut "jag fattar inte vad folk ser i den skabbiga mannen, han är helt neddrogad och äcklig"
pånått sätt håller jag med henne, men ändå inte.. han är typ..
het.

han har karisma. plus att hans texter är fan bra. nog för att han har STORA drog problem men någonstans är han en sån artist som är så nära sin publik att man kan identifiera sig med honom.
för att citera honom ur dokumentären om honom:
"All these people just want you to do what the fuck they want you to do, i say: go your own way and fuck the konsekvenserna"

ja sen stavas inte konsekvenserna så på engelska men kom int epå ordet.

nu kommer en mening som jag tror vare bloggare har skrivit:
NU ÄR DET VÅR! helt underbart.

och nu ska jag dra på mig en oversize t-shirt och lite leggings ochgå ut och strosa. (bara min ipod funkar, älsklingen har inte mått så bra på sistone. )

"Oh whatcha gonna do, Katie?
You're a sweet sweet girl.
But It's a cruel, cruel world
a cruel, cruel world."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback