she's gone

how do you feel about it?
that's what i thought..


lyssnar på en cover på worn me down, riktigt bra. har tagit upp lyssnandet av den låten, nötte ut den totalt för ett tag sen. typiskt mig. lyssnar sönder låter sen återupptar jag dom efter ett tag.

ska föresten säga att jag var nära ett vg på provet om fota A kursen. "högt i g-skalan" låg jag sa gunnar! känns helt skönt, eftersom vi inte hade fått plugga på det.

idag är de sista dagen av praktiken. tråkigt faktiskt på sätt och vis. vet att jag har klagat endel, men nu när jag tänker efter har det vart ganska trevligt.
det är egentligen mest det där med att man känner sig besvärlig som är det värsta. folket där är väldigt trevliga!

bussen går om cirkus 20 min, så ska nog dricka upp kaffet och borsta tänderna nu.

aufwiedersehn

"Worn me down like a road,
I did anything you told.
Worn me down to my knees,
I did anything to please.
But you can't stop thinking about her
No, you can't stop thinking about her "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback