[Skilda världar theme]



helt klockrent att ha på fest med tjejerna. eller iallafall för mig och sanna. vi dansa runt mycket till den.
"ooooch här är reeeeebecka.... och haaaraaaald....."


igår var det black&white night hos cissis syster. mys med tre rätters och gott sällskap!
11 tjejer blev vi totalt tror jag, och vi hade jättetrevligt!

efter det drog vi hem till jannike ett tag, där fann vi elin, annis och massa annat folkslag. :) (samt singstar) hoho.

idag känns det i halsen, jag har tappat rösten. eller jag är väldigt hes. får se om det bättrar på sig tills imorgon.
ingen sovmorgon blir det heller, måste dit och plugga svenska på morgonen. ska bli skönt att få det klart iallafall.

det är föresten ätnligen stormöte med elevrådet på tiiisdag!!! yeah!

milla hade migrän, så ska inte dit ikväll heller.
får bli promenad nu med håkan på högsta volym. det humöret är jag på idag.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback