[Snow patrol - chasing cars]

det är kanske den "gamla dig" jag håller fast vid. minnerna från den tiden överglänser nuet. att du har förändrats till någon som inte verkar bry sig om mig alls förnekar jag.
förnekelse, det är jag bra på.

jag vill ha tillbaka den gamla du, den du var förut! fan. jag saknar dig. jag saknar "våra stunder"
fast det är klart, jag älskar dig fortfarande. du betyder hur mycket som helst.
ändå är det nått som saknas...
det fanns där förut och jag är så rädd att jag helt enkelt inte är tillräckligt intressant för dig.

känslan är svår att sätta ord på.
antar det heter bortglömd.

[våren är här och jag är lycklig.]

"I don't quite know how to say how I feel
Those three words are said too much
They're not enough."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback