all you need.

Dagens stördaste: bonita. (jag har bara umgåtts med mig själv och hunden idag)
Dagens frukost:  Havrefras med solroskärnor som mat, sen kaffe och multivitamin-brus.
Dagens kläder: blåa mjukis byxor med oversize tröja till.
Dagens låt: shake that ass that jesus gave ya!
Dagens dusch: non.
Dagens frisyr: uppsatt i ett spänne med massa hårnålar som håller upp luggen.
Dagens planer: inga alls.
Dagens kyss: non.
Dagens vill ha: kläderna från indiska. <3
Dagens saknad: musiken från min gamla dator. ::(((((
Dagens tråkigaste: tristessen att vara hemma en hel daaaag! jag är så uttråkad.
Dagens roligaste: simpsson's avsnittet när bart, lisa och maggie blir fosterbarn hos Flanders. haha!
Dagens mående:  huvudvärk.
Dagens citat: jag:  "bara så du vet mamma så har jag anmält oss till anna skipper.."  mamma: JAG HOPPAS DU SKÄMTAR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback