if sexy never left, then why's everybody on my shi-i-it?

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse ?
"jag måste tvätta bort det svarta under mina ögon som jag tror är maskara"

2. Hur mycket kontanter har du på dig ?
150 kr, typ.

3. Vilket ord rimmar på "test" ?
Rest

4. Favoritplanet ?
Men jorden.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil ?
Cissi, pappa, emma tillfälliga och mamma mobil.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil ?
Den som alla hatar som jag har nu. "diing diing"

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu ?
En vit stickad "väst" sen överdelen av en blå klänning.

8. Sätter du etiketter på dig själv ?
Hela tiden.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig ?
Jag har inte skor inomhus.

10. Ett ljust eller mörkt rum ?
Mörkt när jag ska sova ljust när jag vill trivas.

11. Vad gjorde du vid midnatt ?
Kollade white chicks.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS ?
"Hej buffe. jag sätter in 1400 som du får ta ut åt mamma, sen 200 till dig. kram gamla stabben"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven ?
Tror Stockholm.

14. Vilket uttryck använder du mest ?
Fan, tror jag.

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast ?
Mammi idag faktiskt. (mors dag liksom.)

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast ?
Måste ha vart min hund Bonita.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna ?
Inga alls.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade ?
Eftersom jag har foto hela tiden i skolan så inga.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills ?
Den jag är i nu. Jag lever livet!

20. Din värsta fiende ?
Jag inskaffar inga såna, onödigt.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu ?
Gamla tågstationen, en bild som jag tagit själv på foto.

22. Vad var det senaste du sa till någon ?
"jag och bea ska kolla på pip-larsson där ute klockan 7, bara så du vet."

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga ?
En miljon.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu ?
Ja, min pappa för jag fick pengar av honom.

25. Senaste låten du lyssnade på ?
give it to me - nelly feat ombland Justine timberlake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback