move that ass that jesus gave ya!




wowhu, ingen dator. eller jo en bärbar som vi fått lånat av mormor och morfar. inte mycket att hurra för eftersom den är hur seg som helst. men ja, det är iallafall en dator.

hela veckan har vart ganska bra. ingenting speciellt som skett direkt.
ELLER JUST DET!  jag har klippt mig. älskar det! lite page-aktigt med uppklippt därbak. iiih. nu jävlar måste jag ha utsläppt eftersom jag inte kan sätta upp det längre.
sitter nu med slingfärg i håret öckså, ljusare hår mot ljusare tider.

håller mina tummar för att emma ska få sin rockstjärna ikväll, någongång kommer j också titta åt mitt håll, bara en tanke. tycker föresten att vi ska ta tag i den där festen vi planerade med lärljungen och gammelmorfar och bögen, lär vi jävla kuligt!


en väldigt rolig sak som hände i veckan var att gunnar berättade att han ska skriva ut min handbild till utställningen. gissa om jag blev glad! han valde ut 3 st, mig, jenny och sofia.
riktigt skoj! ska även skriva ut 2 -a4 foton till mig själv nästa vecka som jag kan ha i mitt rum. 80 kr för 2 st, rena klippet!

image34
här ser ni det.

Kommentarer
Postat av: Emma

I did it, wiiiiiie :D

Postat av: Sandra

Fetingstörande att dina bilder är grymt ihoptryckta så att du ser ut som en pannkaka bara. Men det var fint! :) Tror jag. En pannkaka med hår, det är vad du är! :*

2007-05-13 @ 16:29:01
URL: http://www.automaticthrill.co.nr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback