Nelly Furtado - Give It to Me (feat. Justin Timberlake and Timbaland)




Jag kan inte ens förstå hur kort tid det är till sommarlovet, en vecka liksom!! Guuud känns som jag nyss skulle sluta i ettan, kommer ihåg när vi satt och gjorde nationellt prov till engelska A och svenska A sen skolavslutingen som firades hemma hos Michis i hennes och kims lägenhet.
ett år sen!

För denna skolavslutning har jag ingenting planerat faktiskt, tror vi har pratat om att äta på grappa eller nått sånt, sista skolavslutningen fan. Studenten nästa år, faaarligt nära!


Idag var jag iväg till Kumla med mormor, morfar, Hasse, lena och erik. Sofia konfermerade sig i Kumlas kyrka. Väldigt roligt men väldgt segt också, åkte hemifrån vid halv 2 sen var vi framme runt kvart i 3. började allting sen slutade det runt  .
efterråt fikade vi hemma hos sofias mamma, där hennes släkt också befann sig. Såklart så bjuds det på vad det alltud bjuds på vid sådana tillfällen, smörgårdstårta. Jag hatar smörgårdstårta.
Så jag satt där med mitt ramlösa glas och åt tårta. Som tur var tyckte inte Erik heller om smörgårdstårta så vi stannade påvägen hem och åt Mc donalds.
Kom hem nyss tyyp..

Ingenting på tv så ska nog bara lägga mig och slö läsa expressen, min syster har köpt fel bilaga också så ingen fredags tidning idag.

i övermorgon ska jag på möta på kuriren också, som tur är har jag janna att gå med annars hade jag nog... dött.

"Now, if "S-sexy" never left, then why's everybody on my shi-i-it?
Don't hate on me just because you didn't come up with it
So if you see us in the club, go on and walk the other way
'Cuz our run would never be over, not at least until we say "


I'M LÖVING THAT SONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback