[Regina spektor - samson]




finally är vårat internet under kontroll. inget mer utloggande från msn eller sega tider på bilddagboken där de tog 2 min för att byta sida.

nationellt prov i engelska b igår, writing. tror det gick ganska okej, å andra sidan varje gång jag har det så har mats haft någonting att säga om det. daaamn.
skrev om lika temptations, för mig blev det drogor och rökning. det sistnämnda är jag kanske inte rätt person för.. HOST.

skärpning nu josefine.

FICK SVAR FRÅN ETT JOBB IDAG!  jag slog mig ner vid datorn och tänkte: fan, ska jag kolla min jobb mejl?
varjegång hittils har det blivit en enda stor besvikelse eftersom det aldrig står "du har ett nytt meddelande"
så öppnar jag.. där står det att jag fått ett nytt! Frånlandstinget. om städ och serveringsarbeten.
i mejlet stod det att jag skulle ringa dom på måndag för att få tala med personerna direkt.
wiiie, blir inte en fattig sommar iallafall då.

har inte så många planer iofs, utomlands resa med mammi och släkten, götet med tjejerna i klassen sen utomlandsresa med anna-lena.
känner att pappas pengar kommer få stor nytta.

ikväll ska vi till johannas syster och jagpeppar redan nu. efter mejlet blev jag på riktigt bra humör  så jag får hålla tummarna att det håller i sig till kvällen.
ser dock inte fram mot hur jag mår imorgon..

"you are my sweetest downfall
i loved you first, I loved you first
beneath the stars came fallin' on our heads
but they're just old light, they're just old light"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vad ni gör, tänker , säger, viskar etc.
Jag vet vad som händer på fester,gatan,stan etc.
Och jag tänker skriva allt här!

P.S : Ni kan skriva till mig om vad som hänt eller fråga varför de hände.
Ni tjänar på de då , för då kanske jag inte skriver något om er.
Men bara kanske





Ni vet att ni älskar mig /// Gossipgirl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback