[Sahara hotnights - visit to vienna]




det var väll ungefär 100 år sen jag uppdatera här så tänkte idag blir det fart på bloggandet igen. det går liksom i perioder, ibland blir det mycket av de, ibland lite mindre.

valborg igår, skit skoj på ren svenska!
kvällen startade hos anna-lena, där vi klasstjejerna slog ihop oss med elin och hennes gang plus annis och linda. efter många "jag har aldrig försök" började vi köra sanning och konsekvens. det var alltförmånga chickens där så jag och elin antog utmaningen att bli "dom som inte bangar för konsekvens"
hon fick visa brösten och jag skulle släcka ett ljus med min tunga...
    vi blev tvugna att splitta upp oss, därför blev det så att jag, emma, cissi, sanna gabi, linda och carro drog till gabis morbror. väl där fick vi sällskap av alla möjliga, johanna bla! very najs, hon berätta om sin efterfest med dom två kockarna på statt.. hahaha, very fun to hear!
"snäälllaaaa, sov här med mig inatt..."
- eh du jag drar nu!

för vissa blev det lite förmycket av det goda, blev inropad i badrummet och mötte synen av en naken sanna i badkaret, hennes ide var att jag skulle bada med henne.. haha.
    när alla andra drog hem vid 1 for jag vidare till michis, där hon presenterade den självaste oskar! hel skönt gäng och som sagt "det blir vad man gör det till!"

dom visdoms orden tycker summerar alla våran kvällar tillsammans, för vi har tamefan alltid så kul när vi gör någonting!

Kommentarer
Postat av: cissi

så jävla rolig kväll;D repris på lördag !!!

2007-05-02 @ 14:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback