[Shout out louds - tonight i have to leave it]




jag är så glad! fick svar från kurren idag, jag fick platsen! för er som inte vet så var det så att kuriren sökte 5 fotografer och 5 reportrar tills i sommar och jag fick en av platserna!
synd var det  att emma och carro inte kom med, hade vart ännu roligare om jag gick med några jag känner. men vafan, ser det också som en ny chans att lära känna nya ansikten.

ikväll blir det film. inte bara film, utan dom tre bästa! lejonkungen 3, white chicks och dodge ball. sällskapet är också fenomenalt, emma, sannaoch cissi.
det kan helt enkelt inte bli tråkigt!


ju mer vi pratar om göteborgsresan, detso mer pepp blir jag. känner på mig att det kommer bli the "time of out lives" eller nja, där överdrev jag kanske men vafan kul kommer vi ha iallafall.

nu måste jag klämma ihop ett svar mejl till kuriren, vill ju inte att dom ska ångra sig angående mig.
det här har gjort min vecka.

Kommentarer
Postat av: Emma

gash vad avis jag är på dig. Blir nästan bitter, jag vill också vara på kuriren! Men du är SÅ värd det iaf :) Och götet, grymt ska det bli!

Postat av: carro

grattis till kurren kompis! :D
joorå, göteborg, BIG TIME! ;)

2007-05-18 @ 12:55:30
URL: http://carolineahrentorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback