[The killers - Indie rock'n'roll]




Bloggandet går inte så bra nuörtiden, det var ju egentligen meningen att bloggen skulle ha vart privat men nu känns det som folk får alldeles för enkelt tag på ens blogg-
Sen jag vet, man kan fixa lösenord och allt det där, men eftersom jag inte vet vilka som läser så kan det finnas dom jag inte vet om men som läser, dom vill jag såklart stänga ute.
Tillskillnad från vissa andra så anger jag alltid min blogg när jag kommenterar andras bloggar, allt det där andra är bara så fegt. Man ska stå för sin åsikt, det är min åsikt! Haha, fyndigt

Funderar mer och mer på min tatuering också, vill som sagt ha en text på franska på vänster höften. Nått trevligt livs-citat. (inte carpe diem och sånt skit bara)
Förslag? Ge vettja!

Skolan är så chill nu! Idag for example så var det bara en lektion, foto. Eller ja, vi hade egentligen svenska också men där pratade vi bara betyg med evelyn sen satt jag och förstörde mitt älskade paraply. :(((
Det var fler som glädjes åt att det gick sönder än sörjde det. Jag kommer alltid minnas!
Evelyn sa iallafall att jag låg på ok+ (yes! bra för att vara från den tanten) Hon sa också att om ho skulle döma efter angagemang så skulle jag ha Mvg. Höhö, då blev jag glad.

Efter skolan bytte jag mina tights, 8 dagars öppetköp och jag byter dom den åttonde dagen. yes.
När jag kom hem kolladejag på mitt älskade förhäxad, jag gillar fan den serien!

Kvällen ser så ut att nu peppar jag med lars winnerbäck - jag är hos dig igen. Kl 7 börjar top model och klockan 8 bäddar jag ner mig till Ugly Betty med pistage nötter och ligger där tills 10!



"I'll take my twist with a shout
A coffee shop with a cause
Man, I'll freak you out
No sex, no drugs, no like
No love when it comes to today"

Kommentarer
Postat av: Emma

Knulla mig hårt fast på franska skulle vara nice att tatuera ;) haha

Postat av: josefine

SÅ TYPISKT DIG EMMA!

2007-05-29 @ 20:11:54
Postat av: Rogic

jag tycker att du borde tatuera in en smuggelsjuttis på höften, eller så skriver du " I fuck on the first date"

2007-05-30 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback