----




Alltså, jag har vart med om den dummaste frågan jag någonsin hört.
Jag var i videobutiken, hade lallat runt där i 20 min (jag som tycker det blir pinsamt efter 10 eftersom jag får för mig butiksbiträdet börjar undrar varfr jag smyger omkring där)
men iallafall, jag hade hittat mina 4 filmer. Går till kassan, slår in personnummret medan han hämtar alla filmer.
När han är klar och kommer tillbaka frågar han: Ska du kolla film ikväll?

Nejdu, jag hyr filmerna för jag är så rik att jag inte vet vad jag ska göra av mina pengar. dom ska ligga där hemma, på min tvbänk.
Jag börja le för mig själv för att frågan var så oerhört dum. nu får jag hoppas att killen inte läser min blogg, vilket är ytterst tveksamt eftersom han är runt 35 år och har säkert andra viktigare saker att göra.
Som att ställa dumma frågor.

Filmerna jag hyrde var:
- Mean girls (bara för jag hatar känslan av att jag är den enda som inte har sett den filmer. hatar egentligen meningslösa tonårstjejäckelfilmer men kan ge den en chans iallafall)
- The closer (jag hyr i 90% av fallen filmer som jag redan har sett, den här har jag sett och den är looooovely! med jude law också)
- Saw (Sett den också men en av mina favoritfilmer. Älskar psykologiska thrillers)
- Monster (Den har också blivit sedd men det var ett tag sen)

Kvällen är räddad!

Kommentarer
Postat av: michaa

ahh, amanda renberg är ju modell i Mikas :D:D det vill ja meeeed :D

Postat av: Cissi

hahaha han som raggar:D

2007-11-11 @ 19:15:53
URL: http://stridhcecilia.blogg.se
Postat av: michaa

jo ja vet, det e ju klart men dte stod att de typ hjälper en ute i buissness världen o så, men ja e ju nt säker än, jag kmr få ett mejl med lite mer fakta om vad det innebär och så (:

2007-11-11 @ 19:39:40
URL: http://michaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback