----






Åh, det vore så underbart att vara hemma imorgon. Ta en riktig pluggdag, göra klart ARL-uppgifterna, läsa brott och straff, skriva historia och plugga körkortsteori. Jag tror det kommer bli så, kommer ändå inte komma upp imorgon bitti eftersom jag kommer hem runt 3 inatt.

Ja och om en timme börjar jag.. Inhandlade en svart skjorta idag som jag ska ha ikväll, ett måste. Det jag är mest nervöd för är att jag inte kommer hitta hovmästarn som ska visa mig runt. Fast litte pirr är det! Har ju som sagt Johanna där till stöd.



Gjorde halkbanan idag, så jävla kul! Riktigt kul att sladda runt, runt. Nog för att det blev lite scary när man miste kontrollen helt.
Som kära widin kommentera, inte långt till skjutsen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback