Dom viskar: Du är tidlös, men de menar omodern.




Nu måste jag skriva att äntligen är helgen här. Förr brukade jag inte längta sådär jättemycket till helgen, eftersom jag faktiskt gillade att vara i skolan. Nu förtiden ser allting helt annolunda, det är så mycket att tänka på just nu att jag längtar att komma ifrån skolan. Jag har bättre saker för mig än att sitta där, läxor ska göras, jag måste plugga kärkortsteori och köra med bilskolan. Teorin har gått väldigt bra, har suttit på biblioteket varje dag den här veckan. Anledningen till att jag sitter där är för att jag inte kan plugga hemma, då är det datorn, tv; och badet som lockar.

Helgen är här, ikväll blir det ferre! vi ska köpa hem mat till nattis sen ferra!!

nu var det länge sen jag kände smaken av den första groggen sen känna hur spriten rinner runt i systemet så man blir alldeles sprallig och fnittrig.
nu vill jag ha kväll!

Ett stort jävla tack till Sandra också som har laddat hem en hel konsert från annexet, total njutning.
Känner mig helt groggy, osv typ 12 timmar inatt så mina ögon vill inte öpnna sig, trots 3 koppar kaffe.

Nu på dagen måste jag pluggateori sen ska vi hem och fika till emelie och markus.
Runt 8 tiden tar jag min vodka och beger mig mot stan och in i dimmaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback