En i gänget.




Äntligen har jag ett jobb. Nu är jag "en  gänget", fler och fler av oss har fått anställningar överallt, nu även jag. Eller, jag har fått 5 jobbpass iallafall, sen vet man ju inte om det blir förlängt.. Fick nyss sms av Johanna och hon ska också jobba på torsdag, skönt att ha henne där första dagen.
Jobb från 9 på kvällen till halv 3 på torsdags natten den här veckan. Skolan börjar halv 9 nästa morgon.. det kommer bli tufft.


Är föresten helt slut idag, vi hade saw-maraton hos widin igår, kom hem runt kvar töver 1 inatt. Aldrig förr har jag orkat kolla 4 filmer på raden men saw är så jäkla bra! loving it

jahaja, har även pluggat körkortsteori idag, sen nu kom jag precis hem från tuna park. köpt två par skor, ett par fulsnygga men riktigt varma och ett par vanliga svarta. nu jävlar åker mina vita tygdojor bort.

Kommentarer
Postat av: widde

jahaja, då är det bara jag kvar då, haha.

2007-11-26 @ 18:26:29
Postat av: Janna

Grattis! Vart har du fått jobb? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback