Extas





På min dator finns nu nästan alla låtar från annexet i lördags. Imorgon när jag kommer vara bakis ska jag bränna ner dom till skiva och bara ligga i sängen och njuutaaa...

Nu låtar jag totalt fjortisaktig, men jag har lust att bli jättefull ikväll. Det var verkligen jättelänge sen jag blev riktigt galen, sådör att maninte kommer ihåg saker dagen efter.
i mitt fall är det så att jag själv som hejdar mig, mest pågrund av att jag alltid spyr när jag dricker förmycket. (som tjejkvällen isomras)
När  man har legat inne på toaletten och spytt upp hela kvällens konsumtion av mat och alkohol får man inte direkt ett sug efter att dricka mer.
Vi får se hurkvällen tar sig, annars har jagju alltid min födelsedags present om det skulle krisa när jag kommer hem.

nu till att fixa iordning håret och klä på mig.

image285

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback