Födelsedagsfest och laglig utgång





Den här helgen.. säger som cissi: totally outragous...

Ifredags hade jag och emma våran efterlängtade 18 årsfest, den hade intekunnat blivit bättre. Det startade hos min pappa med 16 partysugna förfest tjejer, jag och emma bjöd på pasta sallad och couscous sallad. Vi fick våra presenter, min bästa var absolut tatueringen. var väldigt nära till tårar när jag öppnade det paketet, som jag var "tvungen" att öppna sist.. heh-

johanna bjöd oss på en taxi ner till kaka sen som jag och emma hade hyrt, bengt stod i dörren. där stannade vi tills klockan slog 1, då blev i tyvärr tvugna att avlägsla oss från lokalen. jag var sjukt pepp på efterfest (kan ha berott på min alkoholhalt också) men tyvärr blev det raka vägen hem för mig. låg och sjöng för mig själv i sängen är jag kom hem, var stupfull ochdå kan jag aldrig somna.

vaknade som vanligt sjukt tidigt på lördagen, runt halv 9. gick upp, åt en frukost som bestod av godis och kaffe. jag mådde hur illa som helst och tanken att vi skulle ut igen på kvällen förde mig till tankarna om självmord.
Så jag hyrde 4 för 44 filmer, kollade på 2 styckna av dom. Bridget joes dagbok (kände igen mig i scenen när hon sitter och sjunger all by myself, passade in på mig perfekt på lördagen) och sen lite av alla älskar alice.

vid 7 började förfesten hos fors, vi drack upp dom cidrarna som blev kvar från fredagen. tyvärr var det bara jag, sanna och emma som gick ut, cissi kom inte in och fors råkade ut för en olycka precis när vi skulle gå till bussen...

i bankomat kön höll sanna på att få stryk, hahah. jag som alltid har velat slåss!

vi gick iallafall till lotus och där var det faktiskt jäkligt kul. över mina förväntningar.
kom hem runt halv 3, jag ochemma stod och höll världens diskussion med en tjej utanför lotus om strumpbyxor.

Underbar helg iallafall, och skulle jag få göra om fredagen skulle jag göra det. Tusen gånger om.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Outrageous!! love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback