i en värld av idioter




Jag spyr på allting. seriöst, jag orkar inget mer. är totalt psykiskt utmattad. mina sömnproblem har fortsatt och det påverkar nog jävligt mycket när det gäller skolan också.

nu har jag bilskolan också, och teorin. ååh jag vill bara hoppa av, slippa allt det här.
ingenting känns bra längre, idag var jag tvungen att ta en dag för mig själv. tillbringade 2 timmar att bara ligga. bara vara. brukar aldrig kunna göra det eftersom jag blir väldigt lätt rastlös. idag var det inga problem kommer inte bara nått problem imorgon heller. det kommer inte vara ett problem förens alla mina problem har försvunnit.
jag är inte ens pepp till stockholm, det har jag inte vågat erkänna eftersom alla andra är så jävla glada för det.



just nu orkar jag inte med någon av er.


Ingen på vägarna
Bara döda grävlingar
I en sömnig liten stad, åh
Ingen annanstans kan man vara ensam som just här


Kommentarer
Postat av: sanna

jag vet hur det känns. men ge det lite tid, det är det enda du kan göra, så kommer det att kännas bättre, även om det inte känns så nu. Tiden läker alla sår, oavsett vad det handlar om.

Postat av: Sandra

Du ska se att det löser sig i sinom tid. Det gör allt.
Jag lovar dig att du kommer klara teorin helt galant och uppkörningen med för den delen. Sedan är det Josse racerförare vi kommer få se avgasspåren efter.

Fast det lät ganska äcklig. Hrrhrr.

Anyway Josse, låt inte allting dra ner dig. Försök att inrikta dig på någonting som gör dig glad. Om det är att glo på filmer hela nätterna, sure, om det är att äta så många tomater du kan på tre minuter, go for it. Vad som än gör dig glad.. Det är det du ska fokusera på.

Love you.

2007-11-07 @ 23:14:18
URL: http://sandramarianaelisabet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback