it's friday i'm inlove






Det jag skulle behöva är en riktig spark i arslet när det gäller skolarbetet. Jag är så jävla tröttpå allt, jag är tröttpå skolan, jag är trött på min fritid, jag är trött på körkortsteori. Fan, det är inte lätt att växa upp. Just nu har jag fått en "period" av trötthet igen, trött på allt. Precis allt.
Den här helgen vill jag bara stänga in mig och ta tag i allt skolarbete, sluta vara engagerad i saker när ingen annan är det. Folk smiter undan, varför kan inte jag göra det.
Vad lätt det vore om man vore en sån, som kan göra vad som helst utan nått som helst samvete.

Fan, har ingen lust att dra ner på stan imorgon heller, stannar hellre hemma och pluggar. Men såklart måste man ställa upp!
Glad och positiv, all the time.
Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Micklan

välkommen till min värld av skoltrötthet !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback