[Journey - Don't Stop Believin]




En hel eftermiddag ligger framför mig och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Anledningen att jag har den här lyxen är för att vi hade skriftligt nationellt prov imorse, 08.30 -13.45. Jag skulle aldrig klara av att sitta 5 timmar och skriva, skriva skriva så för min del gick det på 2 och en halv kanske.
Vad gör man nu? Hade tankar åt att kolla på den sista filmen jag hyrde, den enda av dom som jag inte har sett men känner inte för folm. För mig är film till för kvällen, när man ligger nedbäddad med pepparkakor och vatten. Då är det riktig filmtajm, inte nu på blanka dagen.
Ett annat alternativ är att plugga körkortsteori, skulle verkligen behöva det. Så det får nog bli så. Så tråkigt att plugga solo bara, vill att emelie ska komma och göra mig sällskap men hon börjar jobba klockan 14.

Den här helgen är det första helgen pålänge som jag har absolut ingenting planerat, blondinerna ska tydligen ut så tror jag ska föreslå filmkväll för oss andra resterande, cissi och dom.


nu ska jag gräva ner mig i lite körkortsteori, mindre än en månad kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Rogic

Jag är lite kluven nu, räknas jag som blondin eller brunett? eller är jag bara utanför nu för jag är randig :D

2007-11-13 @ 13:53:41
Postat av: josefine

du kommer alltid vara en av blondinerna gabbsan! D

2007-11-13 @ 14:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback