[Kate Nash - Foundations]






Någonting som kan få mig att gå i taket är när folk inte svarar när man ringer. Jag vet, jag är inte världens bästa telefon människa själv men jag har faktsitk bättrar mig den sista tiden.
Detta gäller såklart inte när man ringer en gång, man kan såklart inte svara järt. Blir det 1,2,3,4,5,6 gånger undrar man vad som är så inåthelvete viktigt att man inte har hyffset att svara i telefon när någon ringer så pass många gånger, uppenbarligen vill människan som ringer någonting viktigt.

Ikväll har jag ringt min far typ 10 gånger, utan att överdriva. Anledningen till att jag ringer så många gånger är för att mitt ärende är viktigt. Väldigt viktig. Första försöket att få honom att svara var direkt när jag kom hem idag, runt halv 6. Sen dess är det 10 samtal ringde och inte en enda jävla gång svarar gubben.
Ska fan gå över dit, hälla ner knäcksmet i hans brevlåda (ni som har sett Sunes jul vet vilken effekt knäcksmet har på saker och ting) och skrika :SÅHÄR GÅR DET NÄR MAN IGNORERAR TELEFONEN!

Nu till min dag, som har vart helt okej. Jag och 11 tll var kallade till en mystiskt möte med Gunssan och Monika idag. Det visade sig att vi var dom "12 speciellt utvalda" som skulle visa års kurs 9;orna runt under nästa vecka. Som tack slipper vi komma på öppethus.

Körkortsteorin har gått lite sådär idag, la mig för att plugga, hann igenom 2 sidor och nu sitter jag här. Öhm, ska nog fortsätta igen tills klockan 9 då Desperate Housewifes börjar.

Jag är väldigt nervös inför torsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback