[kent - heavenly junkies]


Åh, varför tar jag och johanna på oss ett fotouppdrag vi inte ens vill göra?
Igår var jävligt trevligt, blev lite mycket dricka för min del kanske där ett tag. Vi stannade hos Johanna tills runt 12 sen tog vi en taxi till nattis och fortsatte.
Snubblade hem vid halv 3 snåret inatt och nu har jag jordens huvudvärk. Jag och Johanna ska mötas utanför stålfors vid tio över tio. JAG VILL INTE! Daaamn men får göra det bästa av det. Nu är det som det är.

Ikväll vet jag inte vad jag hoppas på, beror lite på widde om det blir shrek eller inte..
tralalalalaala


jag har börjat samla mina tankar och må bra igen, alkohol does me good.

Kommentarer
Postat av: emma

all makt åt spriten vår befriare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback