mardröm




Jag vet att det tråkigaste som finns är att höra vad andra har drömt under natten men min dröm inatt var så jävla läskig och helskum.

den var såhär:

jag och emma var påväg till våran fest, som helt plötsligt hade flyttats till bk lokalen. på vägen dit ringde bengt och sa att det hade kommit 100 oinbjudna gäster så dom kunde inte släppa in någon. vi fick fortfarande betala 3000 för lokalen, utan att det blev någon fest.

vi bestämde oss för att gå hem till mig, påvägen dit börjar vi slåss med dom i min matlagingsgrupp och när vi kommer hem till mig är dom här också.


hahah ja helt skum men jag vaknade helt kallsvettig.
uusch.





grattis mänty  18 år!

Kommentarer
Postat av: ciccan

haha fy fan,

2007-11-01 @ 18:07:52
Postat av: Janna

Haha, festplaneringsnerverna börjar spöka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback