musik non stop






Någonting konstigt håller på att hända med min kropp, tror min ämnesomsättning börjar spöka. Jag äter som om jag idrottade på elit nivå. Seriöst. Jag är nästan altid hungrig.
Hörde på EKG att rökning får igång ämnesomsättningen, på sistione har det kanske blivit lite för många cancerpinnar, kan vara förklaringen.



Har verkligen ingenting att skriva idag, är så jävla trött. Också någonting som har uppenbarat sig den här veckan. Jag är fan trött jämt. Orkar ingenting, orkar inte plugga teori, inte göra läxor, inte vara vaken längre än till halv 11. Ibland blir jag så jävla trött på perioder mankan hamna i att jag bara vill dööööö
såklart vill jag inte det på riktigt men just nu vill jag gå i ide

imorgon är det halkbana 10.15, ingen sovmorgon då helleeeer.. typiskt. går till skolan till 4 sen börjar jag jobba 20.30, kommer vara hemma runt 3. rolig fredag (nooot)

Osammanhängande inlägg men orkar verkligen inte, pussss

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag har det precis likadant med maten, äter som en jävla häst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback