[Palace and main - kent]





Jag brukar alltid klaga på att jag sover dåligt, speciellt på helgerna när jaghar druckit. Det var likadant i fredags, somnade runt 3 och blev väckt halv 9, sen var det kört. Jag kunde inte somna om.
Igår drack jag inte, thanks god. Men jag tänkte fan sova ut. Så efter jag kom hem från filmkvällen hos sanna bestämde jag mig för att kolla, hann kolla i 15 min sen halvsov jag.
Varje natt är det samma sak, antagligen är det katten som väcker mig, min mobil eller hunden.
Min lösning var: öronproppar. stängd dörr och ljudlös på mobilen. Det resulterade i 11 timmars sömn. okej det blev kanske lite för mycket men fan vad skönt det var! Nu känner jag mig lite groggy men det är det värt.

Vid 1 ska jag iväg på fars-dag lunch hos mormor och morfar. Min egen far ska vi fira imorgon på kvällen, med middag at he's place. Lär bli någon jävla hokus pokus mat som vanligt, men ska inte klaga. Mannen gillar att laga komplicerad mat, det är väll en hobby det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback