[Plain White T's Cover Umbrella]



Sovmornar existerar inte för min del längre. På torsdagar har vi alltid en stor sovmorgon till klockan 1 men jag lyckas alltid klämma in körlektioner och teorilektioner där på morgonen vilket gör att jag måste gå upp vid 8 iallafall.
Imorgon är vi "lediga", arbetslagen som har hand om mediaeleverna ska på utbilding eller kurs, så vi slapp alla lektioner med dom lärarna.
Men, jag och emma har trafik. Som börjar 10 över 4. Måste verkligen ta alla möjligheter jag har att plugga teori så jag fick säga nej till att vara barnvakt åt Erik (även fast jag behöver dom pengarna till helgen, suupaa) Hade det blivit som jag hade tänkt mig från början hade jag börjar 10 över 4 men såklart frågar morfar om vi ska övningsköra imorgon. Det är såklart mitt fel att jag säger ja men det är så grymt kul att göra landsväg/motorväg (mototrväg är lite sådär, tror jag är en av dom få som inte gillar att köra fort)
Iallafall, ingen sovmorgon för fröken sjögren imorgon, på torsdag är det körlektion med christian som gäller.
Jag får helt enkelt skylla mig själv men om jag har tur så kan jag ha körkortet strax efter jul, då får jag en slapp vår.

Både igår och idag har jag gått efter skolan till biblioteket för att plugga körkortsteori, vilket har gått förvånandsvärt bra. Det funkar inte för mig att plugga hemma, då kommer det plötsligt upp tuusen andra saker som är "roligtare", msn, datorn, tv;n, man blir röksugen så en promenad.. Ja, ni förstår.
Jag är på god väg iallafall. Anledningen till att jag börjar plugga redan nu är för att jag ska inte kugga, det finns inte i min värld. Klarar jag det på första försöker blir jag garanterad en uppkörning inom 3 veckor vilket innebär att jag kan ha körkort innan årsskiftet.


Jag vill ha helg, då blir det fest. Med stockholmsgänget (vilket består av dom som ska med på weekend til stockholm om 2 veckor) Har inte festat på ganska länge så är riktigt sugen.

En riktigt skön cover på umbrella, gå in och sök på youtube!

Kommentarer
Postat av: Sandra

"på torsdgar jag har körlektion med Chrsistian"

Jag beundrar ditt sätt att hantera stavning och grammatik Josefine! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback