Stan den vaknar kångsamt och jag är full igen





Nu känns det som att jag skriver ungafär samma inlägg varje söndag, gårdagen var så jävla kul! Vi skulle först vara hpos nattis och förfesta med mat, det blev lite krångel där för emma blev fast i stockholm men hon kom tillslut hon också.
Det var hela stockholmsgänget utom Forsen ,sen anslöt sig även emmas bror + två kompisar, gabi och milla. Vi satt och gärja till öl-spelet.
När klockan blev runt 12 bestämde vi oss för att föröska få in Cissi på Lotus. 5 snögubbar traskade då i typ 2 minus, på vägen ner försökte jag få upp stämningen genom att sjunga på Colombus. "Staan den vaknar långsaaamt och jag är full igen, snön ger ut sin oskuld för skiteeeen bara kääääääännns"
Emma: Sjung inte när vi kommer fram bara Josse, då kan dom tro att du är förfull.
Antar att det inte lät lika bra som i mitt huvud.

Väl på lotus var det över förväntan! Jag och Emma startade med varsin lakrisshott, en 6;a (!!!) Men det gick ner! Som allting annat i alkoholväg.

På lotus var det mycket roligare än tidigare gånger, jag och sanna röjde arslerna av osspå dansbandsgolvet, varför står man inte där mer?! Bara massa godingar som man kan härja till. Det kom: bra vibrationer, magnus uggla, kom hem med barbados osv.

Klockan 2 var det dags för jackhämtning, där gällde djugelsag. Alltså, det var det värsta jag har vart med om. Folk tryckte och tryckte så två vakter fick bli ditkallade Under tiden vi stod där blev det två slagsmål, man hörde "om du knuffar på mig så knuffar jag fan tillbaka!"
FRamme vid disken gick det inte bättre, dom hitta inte min jacka. Jävla idioter. Den första tjejen som inte hittade gav tillbaka brickan och sa "Du får vänta". När jag väl lyckades haffa en andra tjej och hon inte heller hittade den sa hon : "du får vänta" Då blev jag jävligt sur: "Nej, jag tänker inte vänta. Jag har stått i den här jävla kön i en halvtimme så du får fan leta lite nogrannare! Kolla där borta, det är antagligen NI som har lagt den fel"
Hon kikade runt där, sen såg jag den. Den låg löst på ett räcke. Jag fick den, då upptäcker jag att min halsduk inte är med. Då gav jag upp. Jag orkade inte stå där igen.

Som sanna sa på vägen hem, dom lär hålla p åatt tävla om vem som behåller mest halsdukar under kvällen. Båda gabis och sannas halsdukar har också blivit kvar där tydligen.

Idag, huum.. Vettefan, vi pratade om Saw kväll så det hoppas jag på.

2 VECKOR TILL STOCKHOLMO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback