[sweet miss blue - vincent]





Sitter här och har precis målat mina naglar röda, kvällen till ära. Nejmen tänkte faktiskt våga köra på röda nagkar och röttläppstift (aah). Det är så grymt snyggt på brunetter tycker jag, ser jag ut som en clown får ni väll säga till. Tycker jag har så pass ärliga vänner att dom lär varna mig.

Ikväll ska Johanna firas, dom fyllde 18 år i tisdags. Seriöst, hela oktober helgerna har bara gått åt till att fira folk, fors, maria, elin, janna, jag, emma och nu den sista, Johanna. Nu blir det ett litet uppehåll tills cecilia fyller 4 december. känner att några nyktra helger vore det bästa för både plånboken och kroppen.
hjälpte inte dirket att vi stor drack båda kvällarna förra helgen.
men ja, fyller folk så gör dom.

anyway, ikväll ska jag, cissi, emma och sanna avnjuta en liten middag hemma hos mig först. dom kommer runt 7 så ska börja ordna med allting snart.
senare runt halv 9 åker vi hem till johanna och blir totally outragous..
som alltid, haha!


vi ses i dimman gott folk


image261

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjusigt Josse. :)

2007-11-09 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback