tandvärk





Aj, aj aj.. Jag tror jag har fått hål i en tand. Anledningen till att jag skriver kanske är för jag har aldrig haft hål förut, därför vet jag inte hur det ska kännas.
Om jag beskriver det till er kan kanske någon som har haft hål säga till om jag har eller inte.
Jag upplever:
- En fruktandsvärd ilning i hela tanden när jag dricker någonting kallt
- När jag tuggar på den sidan som tanden sitter börjar det ila till

Nå? Kan det vara hål?

Fan, jag som alltid har kunnar skrytit med "nej jag har aldrig haft hål i tänderna"..
Och jag som hatar tandläkaren!

Kommentarer
Postat av: Janna

Det kan vara något tillfälligt bara. Jag oroade massor förut när jag hade liknande symptom, men sen när jag gick till tandläkaren så sa de att det inte var något fel. Men gå dit och kolla, det KAN trots allt vara ett hål :/

Postat av: emma

Idag ska jag jobba på lokomotivet, men jag har ingen aning om vad jag ska göra och imorgon på raw :D

2007-11-30 @ 14:47:15
URL: http://emsenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback