update





dagen blec seg precis osm jag misstänkte, det positiva är att jag har hittat min kalender som har vart borta i flera veckor sen att jag har pluggat körkortsteori.

väl nu när kalendern har vart borta märker jag hur beroende av den, inte en chans att jag kommer ihåg alla datum jag har inplanerat bara i huvudet, jag hade tex under den här tiden som den  har vart borta dubbelbokat mig på två tillfällen, ett av dom är nästa torsdag när jag både hade utvecklingssamtal och körlektion klockan 10.
Nog om det, nu är den tillbaka iallafall.


Jag vet inte om jag har berättat det men varje gång vi ska äta hos pappa så blir det massa krångel mat, det är panakotta med lax och oliak gratänger. Mina syskon och min far älskar det, jag som har väldigt svårt för annolunda maträtter tycker det är måttligt gott så jag kommer alltid därifrån hungrig.
Ikväll ska vi dit och äta en farsdag -middag klockan 7.
Klockan 6 kom ett samtal:

Jag: hallå det är josefine
pappa: heej det är pappa!
jag: hallå.
pappa: tänkte höra om vi skulle äta klockan 7?
jag: öh ja, det har vi väll sagt..? men du, kan intematen vara klar då. jag är ashungrig. och inget huxpux nu.
pappa: jo det blir det faktiskt.
jag: men åååh jaha. då får jag äta mackor innan nudå.
pappa: okej, det blir pizza då. vad ska du ha?

höhö, ibland kan jag övertala folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback