"You and me babe, how about it?"





dagen, ja. kortfattat:
började halv 9 med foto, fotade porträtt i studion analogt, synd bara att kameran var sönder så bilderna blev förstörda. det såg vi först efter att vi hade framkallat den.slöseri med tid.
åt en halvgod lunch på kaka, gillade inte den alltför mycket faktiskt.
jag och johanna gjorde våran svenska redovisning, gick bra.

körde med bilskolan klockan 1, gick så inåthelvete bra idag. kommentaren blev "du kan allting, du behöver bara finslipa på lite utav det" pööörfekt! så har tid nästa torsdag.
bokade halkbanan, 29 november.

när jag kom hem vid 2 kollade jag mean girls, har typ en halvtimme kvar på den. nu sitter jag här, maten hos pappa blev flyttad till imorgon istället.
milla frågade förra veckan om vi skulle ses idag, får se om hon har glömt bort det annars ska jag mysa med henne.

jag börjar näärma mig körkortet!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad kul med körningen :D you rock


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback