Citat




men eftersom jag har jordens sämsta minnen tar jag bara med några.

emma: ja simon albertsson ska ju komma.
carro: sa du simon albatross?


jag: åh jag lägger ner det där med madeleine nu, världens sämsta utredning-
emma: hahah, det låter som det är du som leder den eller nått!

gabi: åh det är så jävla jobbigt att jobba..
carro: jaha, vad jobbar du med gabi?
gabi: alltså.. jag jobbar inte nu men jag menade mitt 3 veckors sommarjobb

jag: men sanna sa faktiskt att jag fick komma mellan halv 1 och ett.
emma: vad ljuger du för?! nyss sa du ju att du inte visste om du hade sagt halv ett till henne!
cissi: ja det är var faktiskt väldigt onödigt.

(klockan 3 någonstans i göteborg)
jag: men helvete pjäxa!
johanna: vaaa, sover du med pjäxorna pååååå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback