[Fun and Games - The Caesars]







vaknade klockan 8.30 imorse av att någon skickar mig ett sms, det var cissi. hon undrade om vi kunde ta stan vid 10 för hon skulle jobba sen.sure, upp, hettsa, hem till emelie lämna pengar, träffade cissi.

men hela stan svängen var världelöst, hittade inga smycken alls tills på fredag.. åååh jag dööör....
det jag köpte var: lösögonfransar (har man 18 årsfest så har man!) stämplar (till festen), tuperingskam och en sjuukt snygg party väska. (fynd!)


vi ska ner imorgon också, jag och cecilia. hoppas det finns nått iallafall.

ikväll ska jag och emma checka av det sista ,bara 2 dagar kvar! kommer bli så jävla rööj!

nu har jag sjukt ont i huvet, funderar på att krypa ner i sängen och kolla på en film. synd bara att vi inte har några bra och dom bra vi äger har jag sett 10000 gånger.

inte min dag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback