hey i put some new shoes on and suddenly everything..

 feels right.


problemet är bara: vad fan ska man ha för skor och kläder ikväll?!
åh samma sak varje helg, vill bara införskaffa mig en helt ny garderob.

men icke, nu ska min och emmas fest betalas ,studentgrejer OCH tågbiljetter till och från stockholm..Man kan ju tro för att jag fyller på måndag så kommer jag få jääättemycket pengar.. Men jag vet att jag kommer få körtkort, jag vet det. Sen förhoppningsvid får jag pengar av pappa, men dom ska mamma ha för resan i somras... åååh jag har knappt köpt nått på 2 månader, nu ska jag tigga pengar av min pappa. jag måste få någonting nytt.


jakten på den perfekta festklänningen lever vidare, hittar jag ingen innan torsdag blir det ingen fest.
bara så ni vet.


ikväll åker jag och mänty hem till elin holmström på 18 årsmiddag, mänty har fixat vin och cigaretter åt oss så nu längtar jaaag...
jag ska dit, oavsett om jag går naken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback