Ibland behöver Ryssen också tänka till..


(vi har precis pratat om att jag inte kan äta saker som har legat på ett bord eller som jag har hållt i)

- Janna: you ain't taking more blood from this hoe-slapping-hand, I will pimp-slap you. säger:

men är inte det där mer cellskräck än tvångstankar?

josefine säger:

cellskräck? det är väll när man har svårt för trånga utrymmen

josefine säger:

du bestämmer helt

- Janna: you ain't taking more blood from this hoe-slapping-hand, I will pimp-slap you. säger:

jag menar bacillskräck blandar alltid ihop de två!

- Janna: you ain't taking more blood from this hoe-slapping-hand, I will pimp-slap you. säger:

hahhahahahah


Kommentarer
Postat av: Ryssen

Hahaha, det är inte alltid så lätt. Som idag när Maija anmälde mig för den där föreläsningen på internet, så stod det "Tack för ditt anmälan". Thomas: Det skrev fel bara för att ryssar som du ska förstå det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback