jag som inte skulle falla dit-.





det är sjukt vad röksugen jag är nu, tänk att få bara dra in den giftiga röken i mina lungor, känns tillfredsställelsen att hålla den mellan mina fingrar medan jag bara njuter.
fan ta mina föräldrar att dom knullade fel tid på året, jag vill inte vara sent född.
plus att ingen av mina 18åriga kompisar finns tillhands, grannen widin är tydligen i stockholmo.

När jag blir stor ska jag knulla varje dag i månaden Maj, då är det stor risk att barnet föds i februari, då kommer den slippa problemen som jag har nu.

Kommentarer
Postat av: emma

jag är med röksugen. var nyss och kollade om mamma hade glömt några hemma, men icke :(

Postat av: Janna

Haha, vi kan gärna byta vänner. Mina försöker få mig att röka och snusa hela tiden. Fast än jag säger NEJ! True friendship.

2007-10-06 @ 16:40:14
URL: http://sovietique.blogg.se
Postat av: rogic

Hahhaha du är så jävla cp :D

2007-10-06 @ 18:40:26
Postat av: josefine

Janna: Jag har lyckats få några av mina kompisar att testa röka, ska nog få med dig också. :P

2007-10-06 @ 19:47:01
Postat av: Janna

Du är ond! :P

2007-10-09 @ 00:51:43
URL: http://sovietique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback